Polityka zwrotów
ZWROTY
Zdajemy sobie sprawę, że czasami wizja wnętrza może się zmienić, a zamówiony mebel może już nie pasować do nowych planów.
Chcemy jednak, abyś był w pełni zadowolony z naszych usług, dlatego przypominamy, że masz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia – wystarczy, że złożysz oświadczenie mailowo i uzyskasz naszą zgodę na rezygnację.
REKLAMACJE
Dbamy o wysoką jakość naszych mebli, dlatego każdy produkt przechodzi szczegółową kontrolę przed wysyłką. Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek wady lub usterki, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
W przypadku reklamacji, przygotowaliśmy prostą procedurę zgłoszenia – wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo, opisując problem i załączając zdjęcia, abyśmy mogli jak najszybciej ocenić sytuację. Pamiętaj, że zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać sprawę najszybciej, jak to możliwe. Szczegóły znajdziesz poniżej!
Reklamacje zgłaszane w formie pisemnej należy przesłać drogą mailową na adres reklamacje@stolarmeble.pl. W treści zgłoszenia reklamacyjnego należy podać imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, numer faktury, opis wady oraz dołączyć zdjęcia ilustrujące zgłaszany problem.